Pazarlama ve Reklam Çalışmalarında Güçlü Kelimeler

“En iyi reklam, fark yaratandır.”

Pazarlama ve Reklam Çalışmalarında Güçlü Kelimeler

Pazarlama ve Reklam Çalışmalarında Güçlü Kelimeler: Gerçekleştirilen araştırmalar sonucunda, tüketicilerin en çok aşağıda belirttiğimiz kelimeleri dikkate aldığı, kurumların reklam kampanyalarında ve satış stratejilerinde, bu kelimeleri yoğun kullandığı görülmektedir. Reklam çalışmalarında fark yaratan kelimeler;

  • Ücretsiz
  • Kesintisiz
  • Şimdi
  • Yeni
  • Marka
  • Siz
  • Temiz
  • Deneyim
  • Serüven
  • Tasarruf
  • Para
  • Kolay
  • Güvenli
  • Dikkatli
  • Güçlü
  • Faydalı
  • Değerli
  • Garanti
  • Yol
  • Sade
  • Sağlık
  • Aşk
  • Destek
  • Çözüm
  • Sonuç
  • Keşif
  • Kanıtlanmış

 

Kelimeler, bazen algılarımızı ele geçirebilir. Bundan dolayıdır ki, bir reklam çalışmasında kullanılan slogan, jenerik, hatta renklerin dahi algıda seçicilik konusu düşünerek oluşturulur. Günümüzde, dijital pazarlamanın da aktif hale gelmesiyle birlikte, artık yazılan alt metinde kullanılan kelimeler, hatta kelime tekrarlarının bile önemi var.

Pazarlama becerilerinizi geliştirmek ve bu konuda diğer önemli detayları edinebilmek için, Pazarlama Eğitim programımıza katılabilirsiniz.

FT Line İletişim