Pazarlama Danışmanlığı

Pazarlama Danışmanlığı ‘nın Amacı:

Pazarlama, bir kurum açısından değerlendirildiğinde, içerisinde birçok konuyu barındırıyor.

  • Ürün Stratejisi
  • Fiyat Stratejisi
  • Dağıtım Stratejisi Reklam ve İletişim Stratejisi
  • Çalışanlar ve Hedef Kitle Stratejisi
  • Pazarlama Süreçleri Stratejisi
  • Somut Fayda Stratejisi

Ürün, fiyat, dağıtım kanalları, reklam ve kurumsal iletişim gibi tüm konular pazarlama çatısı altında toplanıyor. Bir kurumun bu alanlarda gerçekleştirdiği faaliyetlerin yerinde ve doğru zamanlarda yapılması oldukça önemli.

Pazarlama danışmanlığı konusunda gerçekleştirilen süreci, gerçekleştirilen faaliyetlerin doğru zamanda, doğru müşteriye, doğru ürünle ve doğru iletişim kanallarıyla sunulması açısından yol gösterir.