Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri Danışmanlığı
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri Danışmanlığı ‘nın Amacı:
Kurumların başarıya ulaşmalarında en önemli etken, ürün ve hizmetlerinin dünya pazarında da kabul görmesi ve satışının gerçekleştirilmesidir. Durum böyle olunca, kurumlar yoğun rekabet ortamı içerisinde kendilerine uygun uluslararası Pazar araştırmalarına başlıyor. Bu araştırmaları doğru zaman ve doğru yerlere yapan kurumlar durumdan fayda sağlayarak çıkıyor.
Uluslararası pazarlama stratejisinde kurumun vermesi gereken önemli kararlar yer almaktadır. Öncelikle, kurumun ilerleyeceği uluslararası pazarlama çevresinin incelenmesi, özellikle hangi pazarlara girileceği, pazara hangi yöntemle girileceği, ardından pazarlama programı ve pazarlama örgütlenme süreci olarak düşünebiliriz.
FT Line Ajans İletişim ve Danışmanlık Hizmetleri, konusunda uzman danışmanlarıyla birlikte önce sizleri dinliyor, sonra sektörel bir araştırma ve analiz yapıyor, bir diğer aşamada ise kurumunuza özgü uygulama sürecini başlatıyor.