FT Line Ajans, İletişim ve Danışmanlık Hizmetleri

“Çizgisiyle Markanızı Hedefe Ulaştırır”

Faaliyet alanlarınızı öğrenebilir miyiz?

 

Günümüzde 360 derece kavramını çok fazla duyuyoruz. Ana alanımız kurumsal iletişim danışmanlığı ve PR çalışmaları. Fakat artık şunu görüyoruz ki bazı konu başlıkları, diğer konu başlıklarını da ardında getirmeye başlıyor. Parçaları hiçbir şekilde birbirinden ayıramıyorsunuz. Müşteri yapınız bütünü sizin üstlenmenizi ve takibinizde olmasını istiyor. Bizler de bilgi ve tecrübelerimiz doğrultusunda, gerekli konu başlıklarında markalarımıza çözüm ortağı oluyoruz.

 

PR/Kurumsal İletişim Danışmanlığı, Algılama Yönetimi, Creative Çalışmalar, Dijital PR ve Sosyal Medya Yönetimi, Etkinlik ve Sponsorluk Yönetimi, İtibar Yönetimi, Kriz İletişimi, Medya İletişimi, Pazarlama İletişimi, Eğitimler gibi konu başlıkları faaliyet alanlarımız arasındadır.

 

Sizce markalar reklam ve tanıtım konusuna gerekli önemi veriyor mu?

 

Bu soruyu birkaç yıl önce sormuş olsaydınız hiç düşünmeden size maalesef reklama önem verilmiyor diyebilirdim. Ama son iki yıldır gözlemim şu ki, küçük orta büyük fark etmiyor, reklam artık firma ya da firma temsilcilerinin en önemli konu başlıkları arasında. Dikkat edin, öncesinde firma ajans ya da temsilcilerine nasıl ulaşacağınızı bilmezken artık firmaların oturmuş bir Pazarlama ve Kurumsal İletişim Departmanları mevcut. Bu süreç, Türkiye’ de gün geçtikçe yaygınlaşmaya başlıyor. Ardından teknoloji kullanımının en yaygın olduğu bir süreci yaşıyoruz. Bu süreç bizi Dijital PR ve Pazarlama gibi kavramlarla tanıştırdı. PR kendi alanında Offline ve Online olarak ikiye ayrıldı. Artık markalar aktif Online PR mecralarının içerisinde yer almaya başladı. Sosyal Medya Yönetimi, bireysel kullanımın ötesinde, yoğun bir şekilde kurumsalda da tercih ediliyor. Son bir yılda, Dijital PR Ajanslarında ciddi bir artış söz konusu. Bunlar, güzel gelişmeler. Bu da gösteriyor ki artık firmalar reklam ve aktif tanıtıma oldukça önem veriyor.

 

FT Line Hedefleri nelerdir?

 

FT Line ekibi olarak önem verdiğimiz ve hassas olduğumuz iki önemli anlayış var. “İyi niyet” ve “güven”. FT Lİne’ ı tercih eden marka temsilcilerine bu temel başlıklarla cevap vermeye özen gösteriyoruz. Yani, kendine yapılmasını istemediğini karşındakine yapma anlayışı içerisindeyiz. Etik anlayışımız ve kurumsal çizgimizden ödün vermeden sonuca yönelik hizmet vermek ana hedefimiz.

 

FT Line, yola kendisine inanan yol arkadaşlarıyla başladı. Yol arkadaşlarımızı en iyi şekilde temsil etmek ekip olarak bizlerin vazgeçilmez görevi. Yarışımız kendimizle. Her yeni dönemde kendimize katacaklarımız ve bunlara paralel marka temsilcilerimize nasıl fayda sağlayabiliriz anlayışıyla hareket edeceğiz. Başarılı ve işinde uzman bir ekibimiz var. Ekibimizi zamanla daha da genişleteceğiz.

 

Çalışmalarınızda sektör ya da firma büyüklüğü ayrımı yapıyor musunuz?

 

Faaliyet alanlarımız arasında uzmanlığımızın olmadığını düşündüğümüz  hiç bir iş kolu yer almıyor. Marka temsilcilerimizle, çok güzel ve keyifli projeler yürütüyoruz. Aralarında farklı birçok sektör gruplarını görmek mümkün. Firma bazında, küçük, orta ya da büyük gibi bir sınıflandırmamız da bulunmamaktadır. Burada en dikkat etmeye çalıştığımız konu, kurumsal çizgimizden uzaklaşmadan çalışmalarımızı, zamanında ve istenilen kalitede teslimidir.

 

 

Funda Taşdemir

FT Line Ajans İletişim ve Danışmanlık Hizmetleri

Ajans Başkanı

www.ftline.com.tr