Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi, internet üzerindeki hesapların, belirtilen hedeflerle ilişkili olarak, belirli yol yöntem ve dijital pazarlama kriterlerine uygun bir şekilde profesyonel olarak yönetilmesidir.

Sosyal Medya Yönetimi konusundaki dinamikler ve faydalar nelerdir?

  • Dijital Pazarlama ile ayrılmaz bir bütündür. Sosyal Medya, dijital pazarlama tekniğinin ve uygulamasının entegre edilmesine dikkat edilmeli.
  • Kurum ve hizmet iletişim dili uyumlu olmalı.
  • Sosyal Medya öncesi yaş, cinsiyet, şehir, ülke ve toplum yapıları incelenmeli, ilgili ürün ya da hizmetin pazarlama kanallarına göre bir program oluşturulmalı.
  • Kullanılan her programın formatı farklı olup, her platformu ayrı ayrı öğrenmeli ve kullanıma dikkat etmeli.
  • Sosyal Medya öncesi rakip analizi yapılmalı ve reklam için kullanılan platformlarda “farkındalık” yaratabilmeli.
  • Hesap platformlarındaki reklamları doğru ve amaca yönelik yönetebilmeli.
  • İçerik planı oluşturulmalı, her içeriğin metin, görsel ve video uygulaması özenle seçilmeli.
  • Raporları üç(3) aylık periyotlarla incelenmeli ve yeni stratejiler geliştirilmeli.
  • Sosyal Medya düzenli ve planlı uygulamalarla, kurumları öne çıkarır, kurum satışlarında, zamanla katkı sağlar.
  • Sosyal Medya, kurumların ve kişilerin kartvizitidir. Bu sebeple, sosyal medya yazım dili de, ilgili kurum ya da kişinin duruş ve prensibini ifade eder.
  • Başarılı bir sosyal medya yönetimi, bir ürünün sadece kendi ülkesi değil, tüm dünya ülkeleri ve bölgelerine, tanıtım ve satış katkısı sağlar.
  • Araştırma, rakip analizi, hedef belirleme, uygulama, rapor alma, geliştirme stratejisiyle ilerler.
  • Başarılı bir sonuç alabilmek, konuya hakim, tecrübeli ekip arkadaşlarıyla ilerlemekten geçer.

FT Line Ajans, Dijital PR/Sosyal Medya Yönetimi konusunda sizlere destek vermektedir.

FT Line Ajans, İletişim ve Danışmanlık Hizmetleri